FAQ
Často kladené otázky
Vyplňte formulář na těchto webových stránkách
nebo
Zavolejte na číslo: +420 775 476 189
nebo
nám napište na libovolný messenger (ikony dostupných kanálů na webu).
nebo
jakýmkoli jiným způsobem, který vám vyhovuje
a my vám do 5 minut domluvíme schůzku.
Na schůzku se dostanete rychle!
Upozorňujeme, že pokud se nevejdete do námi nabízeného času a potřebujete termín dříve, existuje několik možností:
– Vždy můžete požádat o zařazení na „čekací listinu“.
Místa se často uvolňují a my vás budeme o nových možnostech informovat.
Tato služba „čekací listiny“ je bezplatná.
– Lékař pro vás může zůstat i po práci.
Lékař vám může být na žádost k dispozici i po pracovní době.
Za tuto možnost účtujeme příplatek 1500 Kč k ceně vyšetření.
– Můžete se dostavit i o víkendech, svátcích nebo kdykoli mimo ordinační dobu.
O tuto možnost je třeba požádat koordinátora.
V takovém případě bude cena schůzky včetně testů dvojnásobná.
Je možné platit různými způsoby:
- V hotovosti
- Bezhotovostním převodem na bankovní účet (nutná platba předem).
- Platební kartou (prostřednictvím platebního terminálu přímo u lékaře).
Obdržíte:
- podrobný výpis z návštěvy (popis vaší anamnézy, obtíží, které jste měli při návštěvě;
vyšetření a jejich výsledky; doporučení, která jste obdrželi); - doklady o platbě, které potvrzují, z čeho se platba skládala;
- hesla pro přístup do vaší elektronické ordinace (kam vám budou zaslány výsledky analýz a případně léčebné plány).
- případné poukazy na vyšetření u dalších specialistů a do laboratoří.
Ano, správně. Snažíme se minimalizovat počet návštěv u nás, a tím i vaše výdaje. Většinu problémů se snažíme řešit na dálku pomocí různých elektronických systémů. Pokud však chcete, můžete se k nám kdykoli dostavit na schůzku. A bude to stejně rychlé, jako kdybyste se k nám objednali poprvé.